Kateri način hujšanja je primeren za vas?

Postopki in načini hujšanja

Indeks telesne mase (ITM), ki ga lahko izračunate iz svoje višine in teže, že dolgo velja za osnovno merilo določanja normalne telesne teže ter postavljanja meje debelosti.
Izračunajte si svoj indeks telesne mase (ITM)!

Pri indeksu telesne mase do 30 (običajna debelost) so za hujšanje oz. izgubo telesne teže najbolj primerni dieta, telesna aktivnost in zdrav način življenja.

V telo je treba vnesti manj kalorij, kot jih porabimo za vsakodnevno delovanje.

1. Indeks telesne mase (ITM) pri zdravih ljudeh je med 18 in 25.
2. Običajna debelost: ITM do 30.
3. Prekomerna debelost: 1. stopnja (ITM od 30 do 35) in 2. stopnja (ITM od 35 do 40).
4. Ekstremna – morbidna debelost: ITM večji od 40.

Ekstremna debelost neprimerno bolj prizadene telesno in duševno zdravje. Spremljajo jo veliko hujši zapleti, smrtnost pa je dvakrat večja kot pri enako stari zdravi populaciji in 1,4-krat večja kot pri osebah z ITM med 30 in 40.
Za zdravljenje prekomerne debelosti in ekstremno hude, bolezenske debelosti (ITM nad 40) je pogosto potrebno uporabiti tudi druge metode.
V svetu se zaradi naraščajočih, že skoraj epidemičnih razsežnosti debelosti, vse bolj uveljavlja tako imenovana bariatrična kirurgija oz. kirurgija debelosti, pri kateri s kirurškimi metodami dosežejo, da človek “odloži” več deset kilogramov odvečnega bremena. Več informacij o bariatrični kirurgiji najdete tukaj.

Kako vam vitamini pomagajo pri boju z odvečnimi kilogrami?

(ITM do 30- 35)

Vprašanje kako shujšati, mora dobiti zdrave odgovore. Med hujšanjem, moramo v telo vnesti dovolj vitaminov, mineralov in makro hranil kot so beljakovine, ogljikovi hidrati ter maščobe. Z vidika zdravja je pomembno, da v telo vnesemo dovolj antioksidantov, kateri znižujejo škodljive učinke prostih radikalov, ki nastajajo med procesom hujšanja.

Na osnovi odobrenih zdravstvenih trditev Evropske komisije je potrjeno, da obstaja kar nekaj vitaminov in mineralov, ki so vam lahko v pomoč, pri boju z odvečnimi kilogrami.

Minerali in vitamini prispevajo k sproščanju energije pri presnovi. Mednje spadajo baker, fosfor, jod, kalcij, magnezij, mangan, železo, biotin, niacin, pantotenska kislina, riboflavin (vitamin B2), tiamin, vitamin B6 in B12. Pomembno je, da se jim med hujšanjem ne odrečete.
Če jih ne uživate dovolj, se informirajte glede posebnih vitaminov, ki ustrezajo vašemu življenjskemu slogu in siceršnjemu zdravstvenemu stanju.

Kadar govorimo o hujšanju, je potrebno omeniti cink, ki sodeluje pri presnovi ogljikovih hidratov in maščobnih kislin oziroma makrohranil nasploh. Pri presnovi makrohranil imata pomembno vlogo še krom in biotin; krom prispeva k vzdrževanju normalne ravni glukoze v krvi. Pri presnovi maščob sodeluje tudi holin. Spoznajte vitamine, ki so primerni za vas.

»Zakaj pri hujšanju ni pomembna le količina zaužitega sladkorja, temveč tudi koncentracija glukoze v krvi?«

Ogljikovi hidrati se v prebavilih spremenijo v enostavne sladkorje, ki preidejo v kri. Raven sladkorja v krvi se zviša in trebušna slinavka prične izločati več inzulina. Inzulin je hormon, ki odstranjuje odvečno glukozo iz krvi in jo spreminja v trigliceride, le-ti pa se nalagajo v maščobne celice. Raven glukoze v krvi se torej po vsakem zaužitju hrane poveča, vendar pri nekaterih živilih hitreje in v večjih količinah kot pri drugih.

Pri hujšanju je naraščanje ravni glukoze v krvi nezaželeno. Uživanje kroma prispeva k manjšemu porastu ravni glukoze v krvi.

Zagotovite si ustrezen dnevni odmerek hrane in vitaminov za zdrav način zmanjševanja prekomerne telesne teže. Spoznajte način prehranjevanja, ki je primeren za vas.

Tako se boste pravočasno zavarovali pred posledicami zmanjšanja absorpcije vitaminov in mineralov, ki jih prinese sodobna opustošena hrana, staranje ter stroge shujševalne diete.

Prehranska dopolnila Barinutrics vsebujejo vsa dodatna hranila visoke biološke vrednosti za zadovoljitev posebnih potreb ljudi, ki si želijo zdravo shujšati.
S pomočjo ustreznih vitaminov si omogočite enostaven in učinkovit dnevni vnos vseh nujno potrebnih hranil za zdravo hujšanje.

Trgovina

Vitamini Barinutrics, če ste na dieti!

Za izboljšanje učinkovitosti hujšanja in boljše zdravje.

Čeprav je pri hujšanju verjetnost velikega pomanjkanja hranil majhna, se ljudem, ki hujšajo zelo priporoča uživanje ustreznih vitaminskih in mineralnih dodatkov vsak dan. S tem si zagotovite vsakodnevno dobro počutje in izboljšate učinke hujšanja oz. vaše shujševalne diete. Vsak posameznik na kalorično nadzorovani dieti potrebuje dodatna vitaminska dopolnila. Ta podpirajo različne procese v telesu, ki so bistvenega pomena za uspešno hujšanje. To se odraža v:
◾uravnavanju apetita
◾zatiranju lakote
◾razgradnji maščob in sladkorja
◾učinkovitosti presnove

Prav s tem namenom, vam priporočamo uporabo vitaminov Barinutrics.

Naročite si vitamine na telefon 0590 44 340 ali v spletni trgovini.

Kako boste shujšali brez občutka lakote?

Nizkokalorična hrana za diete

Če se bojujete s prekomerno telesno težo, lahko z uživanjem dietične nizkokalorične hrane zadovoljite svoje prehranske potrebe in preprečite občutek lakote.

Raziskave so pokazale, da ima na občutek sitosti največji vpliv volumen hrane in ne kalorije.

Večina diet se konča zaradi nenehnega občutka lakote. Skorajda nemogoče je opravljati vsakodnevne obveznosti in telovaditi, če nam ves čas kruli v želodcu. Zato je pomembno, da med hujšanjem posegamo po hrani z visokim volumnom in nizko kalorično vrednostjo. 
Prednosti Vita BAROS hrane za diete se odražajo v:
◾nizkokaloričnosti – 850 do 1000 kcal na dan, za varno in hitro hujšanje
◾občutku sitosti – zaradi visokega volumna hrane in visoke vrednosti beljakovin, ne boste lačni
◾enostavnem sledenju – nič več nadležnega štetja kalorij
◾okusih prave hrane – ne čutite, da ste na dieti

Naša hrana vas nasiti z malo kalorijami. ( po naročilu )

Trgovina

Telesna aktivnost in ustrezno prehranjevanje

Gibanje in hrana sta temelja zdravega življenja.

Pri zdravem hujšanju je pomembno, da se izogibamo prevelikemu vnosu kalorij, da jemo večkrat dnevno v manjših količinah, pijemo veliko tekočine in se redno gibamo. Gibanje, usklajeno s prehrano ali obratno, je najbolj učinkovit način za kontrolo telesne teže. Telesna vadba je za zdravje debelih ljudi enako pomembna kot hujšanje s pomočjo omejevanja hrane.
Redna rekreacija poskrbi za dobro počutje, vitalno telo in izboljšano kvaliteto življenja; vse omenjeno zdrava prehrana le še dopolni in okrepi.

Kaj jesti pred telesno aktivnostjo?

Hrana, ki jo zaužijete pred aktivnostjo, je namenjena polnjenju energijskih zalog, ki jih boste porabljali med samo vadbo. Predvsem naj bi vsebovala lahko prebavljive ogljikove hidrate in čim več tekočine. Po želji lahko napitku, ki ga zaužijete pred vadbo, dodate živila s stimulansi, npr. kakav (vsebuje teobromin), guarano (vsebuje guaranin oz. kofein) ali pravi čaj (vsebuje tein).
Najbolje je, da vsaj dve uri pred aktivnostjo ne jeste, seveda pa lahko svojo telesno aktivnost opravite tudi na tešče. Večina ljudi opaža, da s praznim želodcem lažje telovadi; seveda je to odvisno tudi od tipa in časovnega trajanja aktivnosti. Joga se npr. najbolj prileže takrat, ko so naša prebavila popolnoma prazna, medtem ko se je pred dolgim tekom dobro podkrepiti. Pomembno je le, da pred vadbo ne uživate težje prebavljivih živil, kot so z beljakovinami in maščobami bogata živila, npr. meso, jajca ter mleko, saj vam bo njihova prebava odvzela še kako potrebno energijo.

Kaj se dogaja v telesu med vadbo?

Med telesno aktivnostjo se v telesu dogajajo spremembe: dihamo hitreje in zato porabljamo več kisika, srce bije hitreje, pretok krvi je pospešen, mišice so aktivne ter za svoje delovanje porabljajo več energije. Pri večini rekreativcev vadba ne traja več kot dve uri, zato se s prehrano med samo vadbo ni potrebno obremenjevati. Če je vaše telo zadostno prehranjeno, med vadbo najverjetneje ne bo potrebovalo dodatne energije, porabljene energijske zaloge pa boste zlahka nadomestili po opravljeni aktivnosti.

Kaj jesti po telesni aktivnosti?

Po vadbi, je čas za počitek. Utrip in dih se umirita, mišice se sprostijo, telo začne z regeneracijskimi procesi. Obnoviti mora mišična vlakna, ki so se med naporom poškodovala, še bolj intenzivno vzdrževati homeostazo in biti kos oksidacijskemu stresu, ki se pojavi zaradi intenzivne tvorbe prostih radikalov.
Po treningu je čas za beljakovinsko bogatejša živila – v nasprotju s še vedno razširjenim prepričanjem ni nujno, da so te živalskega izvora. Tudi vsa rastlinska živila namreč vsebujejo vse esencialne aminokisline, ki gradijo vaše mišice; njihova velika prednost je v vsebnosti antioksidantov.
Z nevtralizacijo prostih radikalov, ki se v telesu pospešeno tvorijo prav med telesno aktivnostjo, preprečijo poškodbe celične DNA, beljakovin in maščob ter tako omilijo poškodbe tkiv in pospešijo njihovo obnovo. V obroku, ki sledi vadbi, je zato vedno priporočljivo združiti tako beljakovine kot antioksidante.