“Kako pomoč pri hujšanju pride skozi usta?”

Na osnovi odobrenih zdravstvenih trditev Evropske komisije lahko ugotovimo, da v resnici obstaja kar nekaj mikrohranil, ki  so nam poleg hrane visokega volumna tudi v pomoč pri boju z odvečnimi kilogrami.

Minerali in vitamini prispevajo k sproščanju energije pri presnovi. Mednje spadajo baker, fosfor, jod, kalcij, magnezij, mangan, železo, biotin, niacin, pantotenska kislina, riboflavin (vitamin B2), tiamin, vitamin B6 in vitamin B12. Pomembno, da se jim med hujšanjem ne odrečete.

Ko govorimo o hujšanju, ne moremo mimo cinka, saj sodeluje pri presnovi ogljikovih hidratov in maščobnih kislin oziroma makrohranil nasploh. Pri presnovi makrohranil ima pomembno vlogo krom, svoje pa prispeva tudi biotinPoleg tega krom prispeva k vzdrževanju normalne ravni glukoze v krvi. Pri presnovi maščob sodeluje tudi holin.

»Zakaj pri hujšanju ni pomembna le količina zaužitega sladkorja, temveč tudi koncentracije glukoze v krvi?«

Ogljikovi hidrati se v prebavilih spremenijo v enostavne sladkorje, ki preidejo v kri. Tako pride do dviga ravni sladkorja v krvi, zaradi česar trebušna slinavka začne izločati več inzulina. Inzulin je hormon, ki odstranjuje odvečno glukozo iz krvi in jo spreminja v trigliceride, ti pa se nalagajo v maščobne celice. Raven glukoze v krvi se torej po vsakem zaužitju hrane poveča, vendar pri nekaterih živilih hitreje in v večjih količinah kot pri drugih.

Pri hujšanju je torej naraščanje ravni glukoze v krvi neželeno. K manjšemu porastu ravni glukoze v krvi prispeva uživanje kroma. Informirajte se o vitamini in mineralih Barinutrics za zdravo in uspešno hujšanje. https://vitabaros.si/izdelek-kategorija/vitamini-barinutrics/