Nizkokalorična hrana za diete

Če se bojujem s prekomerno telesno težo, lahko z uživanjem dietične nizkokalorične hrane zadovoljim svoje prehranske potrebe in preprečim občutek lakote.
Raziskave so pokazale, da ima na občutek sitosti največji vpliv volumen hrane in ne kalorije. Naša hrana vas nasiti, a ima le malo kalorij.

Nizkokalorična hrana proti lakoti.

Večina diet se konča zaradi nenehnega občutka lakote. Skorajda nemogoče opravljati vsakodnevne obveznosti in telovaditi, če nam vseskozi kruli v želodcu. Zato je pomembno, da med hujšanjem posegamo po hrani z visokim volumnom in nizko kalorično vrednostjo. Raziskave so pokazale, da ima na občutek sitosti največji vpliv prav volumen hrane in ne kalorije.

Prednosti Vita BAROS hrane za diete se odražajo v:

Nizkokaloričnosti – 850 do 1000 kcal na dan za varno in hitro hujšanje.
Občutku sitosti – zaradi visokega volumna hrane in visoke vrednosti beljakovin, ne boste lačni.
Enostavnem sledenju – nič več nadležnega štetja kalorij.
Okusih prave hrane – Ne počutite se več, kot da ste na dieti.
https://vitabaros.si/trgovina/

Katero hrano priporočamo?

Zelenjavo in beljakovine. Vendar je potrebno vedeti, da ni vsa zelenjava in beljakovinska hrana priporočljiva. Pri zelenjavi se izogibajmo koruzi, fižolu v zrnju in krompirju, ostalo zelenjavo lahko brez skrbi uživate v velikih količinah. Pri hrani bogati z beljakovinami, je potrebne malce več pazljivosti. Izogibajmo se mastnemu mesu. Pri jajcih zmerno uživajmo rumenjake, dočim smete beljakov pojesti kolikor želite.
Za potešitev lakote med obroki, lahko brez slabe vesti posežete po slastnih beljakovinskih šejkih, proteinskih tablicah in hladno/vročih napitkih, visoko beljakovinskih kremnih juhah, pudingih in ostalih specialitetah. Seznanite se z njimi.
https://vitabaros.si/trgovina/