Ali ste vedeli? Pomanjkanje vitamina D! V Sloveniji nam ne gre nič boljše!

Med novembrom in aprilom kar 8 od 10 Slovencev ni zadostno preskrbljenih s tem ključnim vitaminom.

To je veliko ljudi … In ja, to je problem, saj ima vitamin D ključno vlogo v kosteh, mišicah, srcu, pljučih, možganih in imunski funkciji (če niste prepričani, ali vam primanjkuje vitamina D, se pogovorite z zdravnika o testiranju ravni vitamina D).

Ampak dobre novice! Obstaja nekaj različnih načinov, kako podpreti stanje vitamina D v telesu:

☀️ Sonce: samo 10-15 minut sonca (ultravijolični B) lahko ustvari skoraj ves vitamin D, ki ga telo potrebuje, vendar se po tem obvezno namažite s zašćitnim faktorjem *.

🥛 Hrana: Vitamin D je naravno prisoten v številnih živilih (v glavnem le nekaterih mastnih ribah, jajcih in gobah, obdelanih z UV svetlobo) ali v obogatenih živilih, kot sta mleko in pomarančni sok.

Prehranski dodatek: odločite se za visokokakovostno in biološko uporabno obliko vitamina D, kot je vitamin D3. Klikni in preveri  https://vitabaros.si/oznaka-izdelka/d-vitamin/

Kdaj je čas za več vitamina D si oglejte TUKAJ! (eng.) Harvard Medical School