Kako lahko z ustreznim uživanjem primerne hrane in prehranskih dopolnil zadovoljite svoje posebne prehranske potrebe, če se srečujete s prekomerno telesno težo in si želite zdravo in uspešno shujšati?

Razlogi za povečanje telesne teže so zapleteni.

Vzroki so lahko genetski, zdravstveni, kulturni, socialni, ali katera koli kombinacija le teh. To je razlog, zakaj so hitre diete večinoma prazne obljube – če bi bilo res tako preprosto, se nihče od nas ne bi več spopadal z odvečnimi kilogrami!

»Informirajte se, kakšno dieto je potrebno upoštevati, ne glede na vzrok debelosti.«

Hrana in prehranska dopolnila za ljudi, ki si želijo uspeha pri hujšanju in se zavedajo, da bo hujšanje potekalo uspešno in bo dalo pričakovane rezultate le, če boste v telo vnesli manj kalorij, kot jih porabite za vsakodnevno delovanje.

Kot odločeni za zmanjšanje svoje prekomerne telesne teže, morate poleg telesne vadbe, poskrbeti za dostopnost do učinkovitih in kakovostnih vitaminskih prehranskih dopolnil in hrane, ki ustreza vašim posebnim dnevnim prehranskim potrebam za uspešno in zdravo hujšanje.

Večina diet se konča zaradi nenehnega občutka lakote.

Raziskave so pokazale, da ima na občutek sitosti največji vpliv prav volumen hrane in ne kalorije.

Zato je pomembno, da med hujšanjem posegamo po hrani z visokim volumnom in nizko kalorično vrednostjo.

Prednosti Vita BAROS hrane se odražajo v:

Občutku sitosti, ker zaradi visokega volumna hrane in visoke vrednosti beljakovin, ne boste lačni.
Okusih prave hrane, ker se ne boste počutili več, kot da ste na dieti.
Nizkokaloričnosti.

»Kako lahko pomoč pri hujšanju pride skozi usta?«

Na osnovi odobrenih zdravstvenih trditev Evropske komisije lahko ugotovimo, da v resnici obstaja kar nekaj mikrohranil, ki so nam poleg hrane visokega volumna tudi v pomoč pri boju z odvečnimi kilogrami.

Minerali in vitamini prispevajo k sproščanju energije pri presnovi. Mednje spadajo baker, fosfor, jod, kalcij, magnezij, mangan, železo, biotin, niacin, pantotenska kislina, riboflavin (vitamin B2), tiamin, vitamin B6 in vitamin B12. Pomembno, da se jim med hujšanjem ne odrečete.

Če jih ne uživate dovolj, se o posebnih vitaminih in prehranskih dodatkih, ki ustrezajo vašemu življenjskemu slogu in siceršnjemu zdravstvenemu stanju, informirajte tukaj.

Text on the button

Ko govorimo o hujšanju, ne moremo mimo cinka, saj sodeluje pri presnovi ogljikovih hidratov in maščobnih kislin oziroma makrohranil nasploh. Pri presnovi makrohranil ima pomembno vlogo krom, svoje pa prispeva tudi biotin. Poleg tega krom prispeva k vzdrževanju normalne ravni glukoze v krvi. Pri presnovi maščob sodeluje tudi holin.

»Zakaj pri hujšanju ni pomembna le količina zaužitega sladkorja, temveč tudi koncentracije glukoze v krvi?«

Ogljikovi hidrati se v prebavilih spremenijo v enostavne sladkorje, ki preidejo v kri. Tako pride do dviga ravni sladkorja v krvi, zaradi česar trebušna slinavka začne izločati več inzulina. Inzulin je hormon, ki odstranjuje odvečno glukozo iz krvi in jo spreminja v trigliceride, ti pa se nalagajo v maščobne celice. Raven glukoze v krvi se torej po vsakem zaužitju hrane poveča, vendar pri nekaterih živilih hitreje in v večjih količinah kot pri drugih.

Pri hujšanju je torej naraščanje ravni glukoze v krvi neželeno. K manjšemu porastu ravni glukoze v krvi prispeva uživanje kroma. Tukaj se seznanite se z vitamini in minerali za zdravo in uspešno hujšanje.

Text on the button

Zagotovite si ustrezen dnevni odmerek hrane in vitaminov za zdrav način zmanjševanja prekomerne telesne teže.

Tako se boste pravočasno zavarovali pred posledicami zmanjšanja absorbcije vitaminov in mineralov, ki jih prinese sodobna upostošena hrana, staranje in zelo stroge shujševalne diete.

Spoznajte način prehranjevanja, ki je najbolj primeren za vas.

Vita BAROS hrana za dieto in prehranska dopolnila VitaWeight vsebujejo vsa dodatna hranila visoke biološke vrednosti za zadovoljitev posebnih potreb ljudi, ki si želijo zdravo shujšati.

S pomočjo ustreznih vitaminov in posebne hrane visokega volumna si omogočite enostaven in učinkovit dnevni vnos vseh nujno potrebnih hranil za zdravo hujšanje.

»Katero hrano priporočamo?«

Zelenjavo in beljakovine. Vendar je potrebno vedeti, da ni vsa zelenjava in beljakovinska hrana priporočljiva. Pri zelenjavi se izogibajmo koruzi, fižolu v zrnju in krompirju, ostalo zelenjavo lahko brez skrbi uživate v velikih količinah. Pri hrani bogati z beljakovinami, je potrebne malce več pazljivosti. Izogibajmo se mastnemu mesu. Pri jajcih zmerno uživajmo rumenjake, dočim smete beljakov pojesti kolikor želite.

Za potešitev lakote med obroki, lahko brez slabe vesti posežete po slastnih beljakovinskih šejkih, proteinskih tablicah in hladno/vročih napitkih, visoko beljakovinskih kremnih juhah, pudingih in ostalih specialitetah. Seznanite se z njimi.

Tako boste izbrali ustrezno prehrano v okviru strokovnih zdravstvenih smernic.

“Telesna aktivnost”

Gibanje in hrana sta temelja zdravega življenja.

Pri zdravem hujšanju je pomembno, da se izogibamo prevelikemu vnosu kalorij, da jemo večkrat dnevno v manjših količinah, pijemo veliko tekočine in se redno gibamo. Gibanje, usklajeno s prehrano ali obratno, je najbolj učinkovit način za kontrolo telesne teže. Telesna vadba je za zdravje debelih ljudi enako pomembna kot hujšanje s pomočjo omejevanja hrane.

Redna rekreacija poskrbi za dobro počutje, vitalno telo in izboljšano kvaliteto življenja, vse omenjeno pa zdrava prehrana le še dopolni in okrepi.

Kaj jesti pred telesno aktivnostjo?

Hrana, ki jo zaužijete pred aktivnostjo, je namenjena polnjenju energijskih zalog, ki jih boste porabljali med samo vadbo. Vsebovala naj bi predvsem lahko prebavljive ogljikove hidrate in čim več tekočine.

Živila s sestavljenimi ogljikovimi hidrati, kot so polnozrnati kosmiči, testenine in drugi izdelki iz žitaric, ki zaradi počasnejše absorpcije delujejo dlje, a ne nudijo tako hitrega vira energije. Po želji lahko napitku, ki ga zaužijete pred vadbo, dodate tudi živila s stimulansi, na primer kakav(vsebuje teobromin), guarano(vsebuje guaranin oz. kofein) ali pravi čaj (vsebuje tein).

Najbolje je, da vsaj dve uri pred aktivnostjo ne jeste, seveda pa lahko svojo telesno aktivnost opravite tudi na tešče. Večina ljudi opaža, da s praznim želodcem lažje telovadijo, seveda pa je to odvisno tudi od tipa in časovnega trajanja aktivnosti. Joga se na primer najbolj prileže takrat, ko so naša prebavila popolnoma prazna, medtem ko se je pred dolgim tekom dobro podkrepiti. Pomembno je le, da pred vadbo ne uživate težje prebavljivih živil, kot so z beljakovinami in maščobami bogata živila, na primer meso, jajca in mleko, saj vam bo njihova prebava odvzela še kako potrebno energijo.

Kaj se dogaja v telesu med vadbo?

Med telesno aktivnostjo se v telesu dogajajo spremembe: dihamo hitreje in zato porabljamo več kisika, srce bije hitreje, pretok krvi je pospešen, mišice so aktivne in za svoje delovanje porabljajo več energije. Pri večini rekreativcev vadba ne traja več kot dve uri, zato se s prehrano med samo vadbo ni potrebno obremenjevati. Če je vaše telo zadostno prehranjeno, med takšno vadbo najverjetneje ne bo potrebovalo dodatne energije, porabljene energijske zaloge pa boste zlahka nadomestili po opravljeni aktivnosti.

Kaj jesti po telesni aktivnosti?

Ko opravite s telesno vadbo, je čas za počitek. Utrip in dih se umirita, mišice se sprostijo, telo pa začne z regeneracijskimi procesi. Obnoviti mora mišična vlakna, ki so se med naporom poškodovala, še bolj intenzivno vzdrževati homeostazo in biti kos oksidacijskemu stresu, ki se pojavi zaradi intenzivne tvorbe prostih radikalov.

Po treningu je čas za beljakovinsko bogatejša živila – v nasprotju s še vedno razširjenim prepričanjem ni nujno, da so ta živalskega izvora. Tudi vsa rastlinska živila namreč vsebujejo vse esencialne aminokisline, ki gradijo vaše mišice, njihova velika prednost pa je v vsebnosti antioksidantov.

Z nevtralizacijo prostih radikalov, ki se v telesu pospešeno tvorijo prav med telesno aktivnostjo, preprečijo poškodbe celične DNA, beljakovin in maščob ter tako omilijo poškodbe tkiv in pospešijo njihovo obnovo. V obroku, ki sledi vadbi, je zato vedno priporočljivo združiti tako beljakovine kot antioksidante.