Vprašanje kako shujšati, mora dobiti zdrave odgovore. V telo moramo med hujšanjem vnesti dovolj vitaminov, mineralov in makro hranil kot so beljakovine, ogljikovi hidrati in maščobe. Iz vidika zdravja pa je tudi pomembno, da v telo vnesemo tudi dovolj antioksidantov, ki znižujejo škodljive učinke prostih radikalov, ki nastajajo med procesom hujšanja.
Na osnovi odobrenih zdravstvenih trditev Evropske komisije lahko ugotovimo, da v resnici obstaja kar nekaj mikrohranil, ki so nam lahko v pomoč pri boju z odvečnimi kilogrami.
Minerali in vitamini prispevajo k sproščanju energije pri presnovi. Mednje spadajo baker, fosfor, jod, kalcij, magnezij, mangan, železo, biotin, niacin, pantotenska kislina, riboflavin (vitamin B2), tiamin, vitamin B6 in vitamin B12. Pomembno, da se jim med hujšanjem ne odrečete.
Če jih ne uživate dovolj, se o posebnih vitaminih, ki ustrezajo vašemu življenjskemu slogu in siceršnjemu zdravstvenemu stanju, informirajte tukaj.
https://vitabaros.si/o-vitaweight/vloga-mikrohranil/

Ko govorimo o hujšanju, ne moremo mimo cinka, saj sodeluje pri presnovi ogljikovih hidratov in maščobnih kislin oziroma makrohranil nasploh. Pri presnovi makrohranil ima pomembno vlogo krom, svoje pa prispeva tudi biotin. Poleg tega krom prispeva k vzdrževanju normalne ravni glukoze v krvi. Pri presnovi maščob sodeluje tudi holin. Spoznajte vitamine, ki so primerni za vas.

»Zakaj pri hujšanju ni pomembna le količina zaužitega sladkorja, temveč tudi koncentracije glukoze v krvi?«

Ogljikovi hidrati se v prebavilih spremenijo v enostavne sladkorje, ki preidejo v kri. Tako pride do dviga ravni sladkorja v krvi, zaradi česar trebušna slinavka začne izločati več inzulina. Inzulin je hormon, ki odstranjuje odvečno glukozo iz krvi in jo spreminja v trigliceride, ti pa se nalagajo v maščobne celice. Raven glukoze v krvi se torej po vsakem zaužitju hrane poveča, vendar pri nekaterih živilih hitreje in v večjih količinah kot pri drugih.
Pri hujšanju je torej naraščanje ravni glukoze v krvi neželeno. K manjšemu porastu ravni glukoze v krvi prispeva uživanje kroma. Tukaj se seznanite se z vitamini in minerali za zdravo in uspešno hujšanje.

Zagotovite si ustrezen dnevni odmerek hrane in vitaminov za zdrav način zmanjševanja prekomerne telesne teže. Spoznajte način prehranjevanja, ki je najbolj primeren za vas.

Tako se boste pravočasno zavarovali pred posledicami zmanjšanja absorbcije vitaminov in mineralov, ki jih prinese sodobna upostošena hrana, staranje in zelo stroge shujševalne diete.

Prehranska dopolnila VitaWeight vsebujejo vsa dodatna hranila visoke biološke vrednosti za zadovoljitev posebnih potreb ljudi, ki si želijo zdravo shujšati.
S pomočjo ustreznih vitaminov si omogočite enostaven in učinkovit dnevni vnos vseh nujno potrebnih hranil za zdravo hujšanje.
https://vitabaros.si/izdelek/vitaweight-za-ljudi-na-dietah/

Za potešitev lakote med obroki, lahko brez slabe vesti posežete po slastnih beljakovinskih šejkih, proteinskih tablicah in hladno/vročih napitkih, visoko beljakovinskih kremnih juhah, pudingih in ostalih specialitetah. Seznanite se z njimi.
https://vitabaros.si/trgovina/